Danas jubilarni „Sabor igre“ u Slatini
Tradicionalna manifestacija narodnog stvaralaštva borskog kraja, 30. „Sabor igre“ u…
Strategijski marketing plan turizma Republike Srbije do 2025. godine definiše i kontinuiranu edukaciju i obuku zaposlenih u turističkoj industriji na teritoriji Republike Srbije, posebno lokalnih turističkih organizacija.
Ovaj segment predstavlja okvir za dalju razradu inicijativa u oblasti podizanja konkurentnosti kadrova u turizmu i implementacije aktivnosti kreiranja savremenih turističkih proizvoda baziranih na turističkom doživljaju, kao i marketinške i promotivne aktivnosti.
Turistička organizacija Srbije u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma i lokalnim turističkim organizacijama organizuje obuku i edukaciju u cilju unapređenja standarda ponude turističkih destinacija na teritoriji Republike Srbije u periodu od juna do decembra 2022.
Sprovođenje Programa je orijentisano trostrano i stavlja se u kontekst unapređenja turističke privrede kroz sprovođenje 20 radionica u 3 klastera (Vojvodina; Centralna, zapadna i jugozapadna Srbija; Istočna i jugoistočna Srbija), na različitim lokacijama.
Prva radionica za klaster Istočne i jugoistočne Srbije će se održati: 07. jula 2022. godine (četvrtak) u Zaječaru, u zgradi Skupštine grada Zaječara (Trg oslobođenja 1) sa početkom u 10:30 časova.
B.S.