kampanjamojasrbijalogoa-1v

Kampanja „Moja Srbija“

Datum31 March, 2017 KategorijaAktuelnosti, Događaji, Uncategorized, Vesti Komentari0

Promotivna kampanja Turističke organizacija Srbije namenjena domaćim gostima u cilju predstavljanja ponude Srbije u letnjem periodu.

Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije (TOS) pod nazivom  ,,Moja Srbija“,  namenjena domaćim gostima u cilju predstavljanja turističke ponude Srbije u letnjem periodu, nastavlja se i  ove godine. Rezultati koje je ova promotivna aktivnost TOS-a dala u 2015. i 2016. godini prethodili su planiranju ovogodišnje kampanje  „Moja Srbija“.

Kampanjom „Moja Srbija“  TOS promoviše ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodu i poziva domaće goste da svoj letnji odmor ili njegov deo provedu na destinacijama širom Srbije, kako putem oglašavanja, tako i korišćenjem on-line kanala promocije uz naglasak na društvene mreže kao generatore velikog broja značajne ciljne grupe turista.

Cilj kampanje je i udruživanje  snaga i kapaciteta privatnog, javnog, civilnog sektora i profesionalnih udruženja u promociji ponude Srbije u predstojećem letnjem periodu, kao i   prilika  da se promoviše subvencionisana mera Vlade Republike Srbije – vaučeri za odmor u Srbiji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.

Deo  kampanje ,,Moja Srbija“ će biti i  promotivni događaji na trgovima u 4 grada u Srbiji po sledećem rasporedu: 

Niš  16.06.2016.

Čačak 23.06.2016.

Novi Sad 30.06.2016.

Beograd 7.07.2016.

Vreme održavanja promotivnog događaja u svakom gradu je od 17-21 čas, uz deljenje promotivnog materijala i animaciju.

Od 17-18 časova program na bini (grad domaćin).

Od 18-21 čas program na bini (TOS sa predlozima TO iz Srbije, kao i promocija najvećih festivala u Srbiji).

Sa logotipom “Moja Srbija” biće brendirani pultovi i bina za izvođenje programa, dok će uz ozvučenje i filmove TOS-a i  TO biti deljeni turistički promotivni materijali TOSa i TO prolaznicima uz animaciju.

TOS obezbeđuje brendiranu binu, brendirane pultove, LED ekran i ozvučenje i veći deo programa u saradnji sa TO regija, gradova i opština Srbije.

Dozvole za prezentacije na trgovima obezbeđuje TO domaćin, kao i dozvole za potrebne električne priključke, jednočasovni  program na bini i  lokalne medije.

TOS će na svom štandu organizovati kviz znanja za posetice „Koliko poznaješ Srbiju“. Nagrade za posetioce obezbeđuju LTO iz cele Srbije u saradnji sa Udruženjem banjskih i klimatskih mesta Srbije, JP Skijališta Srbije, HORES-om, YUTA…

Ove godine promocija na trgovima u četiri grada pruža mogućnost svim TO regija, gradova i opština da predstave deo svoje turističke ponude kroz deljenje promotivnog materijala, prikazivanje turističkog filma ili učešćem u programu na bini.

Turističke organizacije se mogu prijaviti za jedan, dva…ili sva 4 promotivna događaja po izboru i vremenu prijavljivanja, s obzirom na veliki broj učesnika ( TO iz cele Srbije).

Predlog tročasovnog  programa u organizaciji  TOSa  sa  TO iz Srbije će se raditi po izboru, a nakon pristiglih predloga do predviđenog roka (15.maj). Treba imati u vidu da ćemo poštovati regionalnu zastupljenost tj. da ćemo od ponuđenih predloga birati predstavnike iz svih krajeva Srbije.

Takođe, rok za  prijavu za pult je 15. maj 2017.  s obzirom na ograničeni broj, a zbog mogućnosti velikog broja učesnika.

Izvor: Turistička organizacija Srbije

______________________________________________________________________________

Podeli sa prijateljima
Share Button
Ostavi komentar