ODRŽAN 36. SAJAM TURIZMA U BEOGRADU

Datum24 фебруара, 2014 KategorijaAktuelnosti, Događaji, Uncategorized Komentari0

 DSC00149Pod sloganom „Ispunjavamo želje”, na Beogradskom sajmu od 27. februara do 2. marta, održan je 36. Međunarodni sajam turizma. Istovremeno su se odvijale još tri manifestacije koje turizam čine potpunim: 10. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, peti Sajam vina BeoWine i 10. Sajam suvenira.

U četiri dana trajanja, na 15 hiljada kvadratnih metara izložbenog prostora u halama 1, 1a, 2, 3 i hali 4 Beogradskog sajma više od 1000 izlagača iz 54 zemlje sveta ponudilo je svoju turističke proizvode i aranžmane za predstojeću sezonu, ali i druga putovanja za odmor i zadovoljstvo.Posetioci sajma imali su priliku da dobiju sve informacije o trenutnoj i predstojećoj turističkoj ponudi, od najpovoljnijih first minute ponuda, preko ideja za spa vikende, skijanje, egzotične i zanimljive gradove, luksuzne destinacije, specijalna party putovanja.U ponudi ovogodišnjeg sajma biće i kongresni turizam, kao i sve domaće destinacije.

Sajam je svečano otvorio Igor Mirović, ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave i vršilac funkcije ministra privrede, rekavši tom prilikom, da  Srbija beleži rast prihoda od turizma i da očekuje da će investiranje u  ovu privrednu granu doprinetii njenom daljem uspešnom razvoju a samim tim i smanjenju nezaposlenosti

I pored toga što za Sajam turizma važi simbolična odrednica „ceo svet na jednom mestu“, jedan od velikih kvaliteta ove manifestacije je stalno širenje – svake godine se tradicionalnim izlagačima pridruži bar neka nova zemlja učesnica. Ove godine ih ima devet – Ujedinjeni Arapski Emirati, Alžir, Albanija, Argentina, Portugal, Indija, Malezija, Iran i Rumunija.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma bila je Indonezija. prva azijsko-pacifička država koja je partner ove manifestacije. Indonezija, je najveći arhipelag na svetu sa više od 17.000 ostvra, četvrta po broju stanovnika na planeti, zemlja u kojoj se priča na 300 jezika, zemlja sa velikim turističkim i kulturnim potencijalom i raj za turiste i avanturiste.

Na ovogodišnjem sajmu turizma, Turistička organizacija “Bor” je na svom štandu  u hali IV pored predstavljanja celokupne borske turističke ponude, omogućila svim zainteresovanim turističkim subjektima da pored zajedničke, upriliče i posebnu promociju sopstvene ponude.Tu mogućnost su čini se na pravi iskoristili pre svega Klub RTB-a, „Srpska kruna“ – Brestovačka banja, Udruženje domaćina za razvoj turizma u borskoj opštini, kao i hotel „Jezero.

Nema sumnje da je ovakvim nastupom posetiocima i medijima uspešno predstavljena sve bogatija i raznovrsnija turistička ponuda Bora. Nakon prisustva svečanom otvaranju Sajma, izlagački štand  Turističke organizacije posetio je Blagoje Spaskovski, generalni direktor RTB-a Bor,koji je poželeo uspešan  sajamski nastup svim borskim turističkim poslenicima a predstavnicima medija govorio o izvanrednim potencijalima za razvoj turističke privrede u celoj regiji istočne Srbije.

Tekst i foto: Bora Stanković

Podeli sa prijateljima
Share Button

Comments are closed.