Borsko jezero Hotel jezero

TO BOR NA SAJMU TURIZMA U BEOGRADU

Srbija će od 27. februara do 2. marta ponovo biti turistički centar ovog dela Evrope zahvaljujući 36. Međunarodnom sajmu turizma, jednom od najvećih turističkih sajmova u jugoistočnoj Evropi.

Ova turističko-poslovna manifestacija više od 30 godina ispunjava svetske standarde u poslovanju, te je svake godine zainteresovan sve veći broj izlagača iz celog sveta, a kvalitetnom ponudom i raznovrsnim dešavanjima svake godine privlači sve veći broj posetilaca.

Primera radi, prethodne godine na Sajmu turizma svoju ponudu predstavilo je više od 880 izlagača, a broj posetilaca premašio je 58 hiljada. Prema očekivanjima, ove će se godine predstaviti hiljadu izlagača iz celog sveta,poput međunarodnih turoperatora, vazduhoplovnih kompanija, turističkih organizacija i agencija, turističkih centara, hotela, proizvođača suvenira…

Pod okriljem Sajma turizma od 2005. godine održava se i Sajam ugostiteljske opreme – HORECA, a u istom terminu održava se i Međunarodni sajam vina BEOWINE.

Turistička organizacija „Bor“ će se u svojstvu izlagača i promotera celovite borske turističke ponude i ove, kao i nekoliko prethodnih godina naći među regionalnom turističkom elitom, na sopstvenom štandu u izlagačkom prostoru hale IV.

Izlaganjem štampanih i elektronskih promotivnih materijala, emitovanjem prigodnih video spotova, kontaktima sa predstavnicima organizatora putovanja i medija, te aktivnim učešćem u tematskim i dodatnim sadržajima, verujemo da će uspeti da uspešno i dodatno profiliše borsku, sve primamljiviju turističku destinaciju.

Tako će na prostoru površine od 30 metara kvadratnih, svi subjekti borske turističke ponude biti zastupljeni i promovisani na jednom mestu, sa mogućnošću da svaki od njih ponaosob, na način koji smatra najboljim, predstavi sopstvenu ponudu.

Svakako, postoji i mogućnost da neki od subjekata imaju i poseban, sopstveni izložbeni prostor.

Tekst i foto: Bora Stanković

__________________________________________________________

ODRŽAN SAJAM TURIZMA U BEOGRADU

 DSC00149Pod sloganom „Ispunjavamo želje”, na Beogradskom sajmu od 27. februara do 2. marta, održan je 36. Međunarodni sajam turizma. Istovremeno su se odvijale još tri manifestacije koje turizam čine potpunim: 10. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, peti Sajam vina BeoWine i 10. Sajam suvenira.

U četiri dana trajanja, na 15 hiljada kvadratnih metara izložbenog prostora u halama 1, 1a, 2, 3 i hali 4 Beogradskog sajma više od 1000 izlagača iz 54 zemlje sveta ponudilo je svoju turističke proizvode i aranžmane za predstojeću sezonu, ali i druga putovanja za odmor i zadovoljstvo.Posetioci sajma imali su priliku da dobiju sve informacije o trenutnoj i predstojećoj turističkoj ponudi, od najpovoljnijih first minute ponuda, preko ideja za spa vikende, skijanje, egzotične i zanimljive gradove, luksuzne destinacije, specijalna party putovanja.U ponudi ovogodišnjeg sajma biće i kongresni turizam, kao i sve domaće destinacije.

Sajam je svečano otvorio Igor Mirović, ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave i vršilac funkcije ministra privrede, rekavši tom prilikom, da  Srbija beleži rast prihoda od turizma i da očekuje da će investiranje u  ovu privrednu granu doprinetii njenom daljem uspešnom razvoju a samim tim i smanjenju nezaposlenosti

I pored toga što za Sajam turizma važi simbolična odrednica „ceo svet na jednom mestu“, jedan od velikih kvaliteta ove manifestacije je stalno širenje – svake godine se tradicionalnim izlagačima pridruži bar neka nova zemlja učesnica. Ove godine ih ima devet – Ujedinjeni Arapski Emirati, Alžir, Albanija, Argentina, Portugal, Indija, Malezija, Iran i Rumunija.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma bila je Indonezija. prva azijsko-pacifička država koja je partner ove manifestacije. Indonezija, je najveći arhipelag na svetu sa više od 17.000 ostvra, četvrta po broju stanovnika na planeti, zemlja u kojoj se priča na 300 jezika, zemlja sa velikim turističkim i kulturnim potencijalom i raj za turiste i avanturiste.

Na ovogodišnjem sajmu turizma, Turistička organizacija “Bor” je na svom štandu  u hali IV pored predstavljanja celokupne borske turističke ponude, omogućila svim zainteresovanim turističkim subjektima da pored zajedničke, upriliče i posebnu promociju sopstvene ponude.Tu mogućnost su čini se na pravi iskoristili pre svega Klub RTB-a, „Srpska kruna“ – Brestovačka banja, Udruženje domaćina za razvoj turizma u borskoj opštini, kao i hotel „Jezero.

Nema sumnje da je ovakvim nastupom posetiocima i medijima uspešno predstavljena sve bogatija i raznovrsnija turistička ponuda Bora. Nakon prisustva svečanom otvaranju Sajma, izlagački štand  Turističke organizacije posetio je Blagoje Spaskovski, generalni direktor RTB-a Bor,koji je poželeo uspešan  sajamski nastup svim borskim turističkim poslenicima a predstavnicima medija govorio o izvanrednim potencijalima za razvoj turističke privrede u celoj regiji istočne Srbije.

Tekst i foto: Bora Stanković

Podeli sa prijateljima
Share Button