unnamed

Turistička promocija grada Bora na LORISTU

Datum11 октобар, 2018 KategorijaAktuelnosti, Događaji, Fotografija nedelje, Uncategorized, Vesti Komentari0

Pod kupolama Novosadskog sajma od 3. do 7. oktobra organizovani su i uspešno održani  54. Međunarodni sajmovi LORIST.

phoca_thumb_l_img_2861

Foto: sajam.net

Pod ovim zajedničkim nazivom odvijalo se nekoliko tematski definisanih sajamskih priredbi: Sajam lova i ribolova (3. – 7. oktobra), Međunarodni sajam turizma, Sajam ekologije i Sajam sporta (4. – 7. oktobra).

Međunarodni sajmovi LORIST Novosadski sajam pozicioniraju kao centralno mesto za stručnu javnost i široku publiku u oblasti lova, ribolova, turizma, ekologije, odnosno održivog upravljanja prirodnim resursima.

Učesnici na Sajmu turizma su svi oni koji rade u turizmu i za turizam, a na ovom Sajmu prioritetno se afirmišu: turizam gradova, planinski turizam, zdravstveni turizam (spa i velnes u banjama), tematske ture, ruralni, nautički, MICE, gastro, tranzitni i turizam specijalnih interesovanja, kulturno nasleđe…

Posebno mesto, kao učesnici, imaju: turoperateri, agencije, obrazovne institucije, učesnici u HORECA lancu, transportne kompanije, turistički mediji i blogeri.

Jedna od najatraktivnijih priredbi na ovim prostorima privukla je ove godine oko 450 domaćih i stranih izlagača.

Učesnici su došli iz 20 zemalja: Austrije, Nemačke, Slovenije,  Rusije, Republike Srpske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Izraela, Danske, Grčke, Indije, Mađarske, Maldiva, Norveške, Portugalije, Rumunije, Srbije, Slovenije, Španije, Turske, Hrvatske.

Posetioci su na jednom mestu mogli da vide celokupnu ponudu iz svih oblasti, ali i da se aktivno uključe u neku od aktivnosti koje su promovisane, posebno na Sajmu sporta.

Bogatstvo, raznovrsnost i atraktivnost onoga što se moglo videti za pet dana trajanja LORISTA privuklo je ove godine 30.000 posetilaca.

LORIST 2018-TO Bor

Turistička organizacija “Bor” je na svom štandu  u Master hali ,  na ovogodišnjem LORISTU – Međunarodnom sajmu turizma,    predstavila celokupnu borsku turističku ponudu, omogućila svim zainteresovanim turističkim subjektima da pored zajedničke, upriliče i posebnu promociju sopstvene ponude. Tu šansu su na pravi način   iskoristili predstavnici hotela „Jezero” i Dečijeg odmarališta “Savača”.

Ovako koncipiranim nastupom, poslovnim subjektima, posetiocima i medijima uspešno je predstavljena sve bogatija, raznovrsnija i na turističkoj mapi već prepoznatljiva  turistička ponuda Bora, ali i  izvanredni potencijali za dalji rast i razvoj turističke privrede kako na teritoriji grada Bora, tako i u celoj regiji istočne Srbije.

Bila je ovo prilika da se na jednom ovakvom događaju pored turističke ponude, promoviše  od nedavno novi  status Bora kao grada.

Generalni sponzor Međunarodnih sajmova „Lorist“ je „Generali osiguranje Srbija“.

Sajam su podržali Grad Novi Sad, Gradska uprava za zaštitu životne sredine, Gradska uprava za sport i omladinu, Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, Pokrajinski sekretarijat za sport i omladinu, Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine, Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Foto: sajam.net i B. S.

Priredio: B.S.

________________________________________________________________________________________________

 

Podeli sa prijateljima
Share Button
Ostavi komentar