220220191340

Uspešno predstavljena borska turistička ponuda

Datum26 фебруар, 2019 KategorijaAktuelnosti, Događaji, Fotografija nedelje, Uncategorized, Vesti Komentari0

Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ na Beogradskom sajmu je od 21. do 24. februara 2019. godine održan 41. Međunarodni beogradski sajam turizma.

Uz Sajam turizma istovremeno odvijale su se još tri manifestacije: 10. Međunarodni sajam vina, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira “Posetite Srbiju“.

Štand TO Bor- BG sajam

Tokom četiri sajamska dana Turistička organizacija „Bor“ je u hali 4 Beogradskog sajma predstavila posetiocima, udruženjima, turističkim agencijama i predstavnicima medija sveukupnu borsku turističku ponudu.

BG SAJAM 2019

Pored opšte, posebnu promociju na štandu su realizovali predstavnici hotela „Jezero“, Dečjeg odmarališta „Savača“ i Kluba RTB iz Brestovačke banje.

Hotel „Jezero“ uz mnogobrojne sadržaje ( zatvoreni bazen, sauna, slana soba, teretana, igraonica za decu…), posebno promoviše svoje prolećne i letnje posebne ponude, kao i vaučere koje dodeljuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a zahvaljujući kojima su kapaciteti ovog hotela u minuloj sezoni bili popunjeni gotovo do poslednjeg mesta.

Vikend u Boru

Na štandu Turističke organizacije „Bor“, u organizaciji RARISA iz Zaječara, organizovana je i nagradna igra za posetioce „Osvoji vikend za dvoje u Boru“.

52739760_619215868499599_4617602954352918528_n

Štand Turističke organizacije „Bor“ na 41. Međunarodnom sajmu turizma posetio je u subotu, 23. februara i Aleksandar Milikić, gradonačelnik Bora, koji je prezentaciju borske turističke ponude ocenio je kao uspešnu i istakao da Bor sa svojom okolinom, ali i cela istočna Srbija postaju sve zanimljiviji turistima.

52657071_619215845166268_6977558140564799488_n

No, dodao je, da svakako  u ovu privrednu granu, koja može doneti nova radna mesta, potrebno više ulagati.

Ovogodišnji, 41. Međunarodni sajam turizma otvorio je Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija. On je istakao da je minula sezona bila uspešna za turističke poslenike, te da je taj “rezultat postignut zahvaljujući velikom radu i trudu ogromnog broja ljudi, a ostvaren je dve godine ranije nego što je planirano Strategijom razvoja turizma”.

Sajam-Grčka

Prema preliminarnim podacima pres službe Beogradskog sajma na ovogodišnjoj manifestaciji svoju ponudu predstavilo je više od 1000 izlagača iz zemlje i sveta.  U četiri sajamska dana sa ponudom izlagača upoznalo se blizu 80.000 posetilaca. 

Foto: N. M. / M. Š /B. S.

 B. S.

_________________________________________________________

Podeli sa prijateljima
Share Button
Ostavi komentar