vidi-srbiju1

„Vidi Srbiju“ – koje momente ćeš pamtiti ovog leta?

Promotivna kampanja Turističke organizacija Srbije namenjena domaćim gostima u cilju predstavljanja ponude Srbije u letnjem periodu

Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije (TOS) pod nazivom   „Vidi Srbiju“ – koje momente ćeš pamtiti ovog leta?  namenjena domaćim gostima u cilju predstavljanja turističke ponude Srbije u letnjem periodu, nastavlja se i  ove godine.

Rezultati koje je ova promotivna aktivnost  TOS-a dala u 2015, 2016. i 2017. godini prethodili su planiranju ovogodišnje kampanje.

Promotivnom kampanjom „Vidi Srbiju“ – koje momente ćeš pamtiti ovog leta? TOS promoviše ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodu i poziva domaće goste da svoj letnji odmor ili njegov deo provedu na destinacijama širom Srbije, kako putem oglašavanja, tako i korišćenjem online kanala promocije uz naglasak na društvene mreže kao generatore velikog broja značajne ciljne grupe turista.

Cilj kampanje je i udruživanje  snaga i kapaciteta privatnog, javnog, civilnog sektora i profesionalnih udruženja u promociji ponude Srbije u predstojećem letnjem periodu, kao i   prilika  da se promoviše subvencionisana mera Vlade Republike Srbije – vaučeri za odmor u Srbiji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.

Deo  promotivne kampanje  će biti i  promotivni događaji u dva grada u Srbiji po sledećem rasporedu:  

Beograd, Avala,02.06. 2018.

Vrnjačka Banja 08.06.2018.

Beograd 22.06.2018.

Vreme održavanja promotivnog događaja na Avali u Beogradu  planirano je od 10-14 časova. Turističke organizacije svoju destinaciju mogu predstaviti sa privrednim subjektima sa svoje destinacije koji mogu posetiocima da omoguće da kupe autentične proizvode iz njihovog kraja na jednom od 40 brendiranih pultova. Takođe, na raspolaganju je i bina na kojoj će se predstaviti i kulturno-umetnički program ( TOS i TO regija, gradova i opština).

Vreme održavanja promotivnih događaja u Vrnjačkoj Banji i Beogradu (Trg Republike) je od 18-22 časa, kao i predstavljanje  programa na bini (TOS sa predlozima TO iz Srbije).

Sa logotipom kampanje biće brendirani pultovi i bina za izvođenje programa, dok će uz ozvučenje i filmove TOS-a i  TO biti deljeni turistički promotivni materijali TOS-a i TO prolaznicima uz animaciju.

TOS obezbeđuje brendiranu binu, brendirane pultove, LED ekran i ozvučenje i veći deo programa u saradnji sa TO regija, gradova i opština Srbije.

 Dozvole za prezentacije na trgovima obezbeđuje TO domaćin, kao i dozvole za potrebne električne priključke, jednočasovni  program na bini i  lokalne medije.

TOS će na svom štandu organizovati kviz znanja za posetice „Koliko poznaješ Srbiju“. Nagrade za posetioce obezbeđuju LTO iz cele Srbije u saradnji sa Udruženjem banjskih i klimatskih mesta Srbije, JP Skijališta Srbije, HORES-om, YUTA…

Ove godine promocija u gradovima pruža mogućnost svim TO regija, gradova i opština da predstave deo svoje turističke ponude kroz deljenje promotivnog materijala, prikazivanje turističkog filma ili učešćem u programu na bini.

Turističke organizacije se mogu prijaviti za jedan, dva ili sva 3 promotivna događaja.

Predlog četvoročasovnog  programa u organizaciji  TOS-a  sa  TO iz Srbije će se raditi po izboru, a nakon pristiglih predloga do predviđenog roka (16.maj). Treba imati u vidu da ćemo poštovati regionalnu zastupljenost tj. da ćemo od ponuđenih predloga birati predstavnike iz svih krajeva Srbije.

Izvor: Turistička organizacija Srbije

Priredio: B.S.

________________________________________________________________

Podeli sa prijateljima
Share Button