Pored sajamskih nastupa, organizovali su i brojne manifestacije koje su privukle veliki broj posetilaca. Među njima su tradicionalni prvomajski uranak na Borskom jezeru i drugog maja na Lazarevoj pećini, manifestacija „Dani Brestovačke banje“, kao i „Kosidba na Stolu“, koja neguje tradiciju i običaje ovog kraja.
Tokom borskog kulturnog leta, organizovani su prodajno-izložbeni bazari, dok su u osnovnim školama „Branko Radičević“ i „Dušan Radović“ održane radionice „Pričajmo o turizmu, sa ciljem edukacije najmlađih o značaju i potencijalima turizma.
Obeležen je i Svetski dan turizma kod Lazareve pećine, dok su manifestacije poput Svetskog dana pešačenja, Miholjskih susreta sela i Plašintijade dodatno obogatile turističku ponudu Bora. Turistička organizacija Bor bila je i deo promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije „Srbija – doživi“, čime je grad dodatno pozicioniran kao atraktivna destinacija za domaće i strane turiste.