Turistička organizacija Bor je uputila poziv za učestvovanje i prezentaciju turističkih kapaciteta svim: hotelima predstavnicima ugostiteljskog smeštaja , Udruženjima i kao i prezentaciju Javnim preduzećima i Ustanovama.

Ove godine Zemlja partner je Mađarska.

U centru svih aktivnosti na pripremi i realizaciji ovog događaja je čovek – izlagač, dosadašnji i budući turista, poslovni partner, zaposleni, saradnik... bez obzira na ulogu koju ima za poslovanje. Ovogodišnji sajam će biti odlično mesto za promociju usluga, afirmaciju postignuća u turizmu, predstavljanje destinacije, povezivanje sa potencijalnim klijentima, sticanje boljeg uvida u tržište i konkurenciju, uspostavljanje novih poslovnih kontakta.

I ovogodišnje izdanje Sajma turizma u Novom Sadu vođeno je ciljem da se Novosadski sajam pozicionira kao organizator centralnog događaja, u toj oblasti, za poslovnu publiku Dunavskog regiona, a za najširu publiku kao događaj koji nudi jedinstven doživljaj i ponudu, zasnovane na savremenim motivima, očekivanjima i iskustvima.

Postojanost koncepta, uz stalno inoviranje, princip je kojim razvijamo nekoliko ključnih segmenata:

-B2B SUSRETI domaćih i stranih ponuđača i kupaca
-DANI KARIJERE U TURIZMU, svojevrsna berza poslova u svim segmentima turističkih usluga
-SPECIJALNE PONUDE UČESNIKA – od novogodišnjih aranžmana, preko ponuda u ski-centrima, banjskim i spa kapacitetima, do prvih ponuda za predstojeću letnju sezonu.

U želji da blagovremeno i što kreativnije skupa pripremimo jedinstven ambijent za sve kojima je turizam i posao i zadovoljstvo.